.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سینماگران ایران در راه مازندران

گردهمایی روسای جامعه اصناف سینمایی ایران با حضور چهره های شاخص سینمایی در مازندران برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، در این گردهمایی که قرار است از روز دوشنبه تا هفتم خردادماه با شعار سینما دریچه‌ای برای شناخت تاریخ فرهنگ و تمدن برگزار شود، نام آوران سینمای ایران شرکت خواهند داشت.

طبق لیست میهمانان گردهمایی اصناف سینمای ایران، هیئت مدیره خانه سینما شامل محمد مهدی عسگر پور (مدیر عامل)،  سیروس الوند، دکتر محمد سریر، محمد رضا موئینی و سید مهدی خادم، انجمن بازیگران سینمای ایران شامل لاله اسکندری، مسعود رایگان، رویا تیموریان، داریوش اسدزاده و جمشید گرگین در این گردهمایی شرکت خواهند کرد.

همایون اسعدیان،  محمد رضاهنرمند، محمدعلی سجادی، سیامک شایقی، نادر مقدس از شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران، منوچهر شاهسواری، فرشته طائر پور، عبدالرحمان رضایی، محمد رضا عالی پیام،  علی آشتیانی پور و مجید قاری زاده منوچهر مصیری از شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران نیز در لیست مهمانان این گردهمایی حضور دارند.

از انجمن مستندسازان سینمای ایران، بهرام عظیم پو، مهدی قربان پور، اردزند و آزاده بیزارگیتی، از انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند ایران مجید خالقی سروش، محمدرضا دزفولی و جواد نجم الدین، از انجمن فیلمبرداران محمد رضا سکوت - محمد آلاد پوش، از کانون فیلمنامه نویسان علی اکبر قاضی نظام  و حسن مهدوی فر، از کانون مدرسان سینمای ایران  حمید دهقانپور، از کانون تدوین کنندگان فیلم کاوه ایمانی، میترا پیشنماز و نازنین مفخم در لیست مهمانان حضور دارند.

از انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) مهدی جعفری، از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی سحر عصر آزاد و جعفر گودرزی، از کانون دستیاران کارگردان و برنامه ریز مسعود میمی، از کانون طراحان و مدیران تبلیغات بیتا موسوی از انجمن بازیگران و بدلکاران علیرضا فتحی و .... حضور دارند.

دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی مازندران صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به تفاهم‌نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با خانه سینما اشاره کرد و گفت: بر این اساس، مقرر شد تا خانه سینما با همکاری صنوف سینمای ایران، اجلاس سالانه خود را برای نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری مازندران در استان برگزار کند.

وی یادآور شد: بازدید از اماکن گردشگری، بازدید از جاده کناره، برخی شهرک‌های دریایی و و سواحل دریای مازندران، بازدید از پارک هنرمندان، عمارت کلبادی، حمام وزیری و خانه فاضلی ساری، بازدید از بیمارستان در حال ساخت  کودکان مبتلا به سرطان ماهک و تماشای نمایش‌های آیینی مازندران از جمله برنامه هاست.

وی گفت: برگزاری اجلاس سالانه خانه سینما در عباس آباد بهشهر، بازدید از مجموعه فرح آباد ساری و گشت و گذار در سواحل فرح آباد، بازدید از سواحل بابلسر و اماکن تاریخی این شهر از دیگر برنامه هاست.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.